Ankara Güven Peyzaj
trende
Hemen %20 İndirimli Teklif Alın!
Kısa Süreli Kampanyamızdan Hemen Yararlanmak İçin Bizimle İletişime Geçin.
İletişime Geç

Coante Türk Ekonomisine Öncü ve Cesur Yeni Yatırım Hamlesi ile Destek Veriyor

Yüksek teknoloji ile ürettiği kaliteli eserleri ile hem Türkiye’de hem de küresel pazarda ülke iktisadına katma pahalı eserler sunan Ermaş Şirketler Kümesi bünyesindeki Coante Quartz Surfaces; yeni koleksiyonları, Ar- Ge çalışmaları ve Muğla’daki yeni yatırımları hakkında bilgi verdi. Coante; yıllık 1 milyon metrekare üretim kapasitesine sahip yeni üretim sınırıyla dalda çığır açmaya hazırlanıyor. Kuvars kompoze plaka dalında  yeni kuşak eserleri üreten ve dünya pazarına sunmaya hazırlanan birinci Türk marka olarak Coante ülke iktisadına de büyük katkı sağlayacak.

Üretime başladığı 2017 yılından bu yana kısa bir müddet içinde kuvars kompoze plaka kesiminin önder markalarından   biri haline gelen Coante; yıllık 1 milyon metrekare üretim kapasitesine sahip yeni üretim sınırıyla Türk iktisadına de büyük katkı sağlayacak. Yeni yatırımla ilgili yapılan basın açıklaması ve fabrika seyahatine Ermaş Şirketler Kümesi İdare Şurası Lideri Mustafa Ercan, Coante Quartz Surfaces Genel Müdürü Kenan Fazilet ve şirket yöneticileri katıldı.

Kenan Fazilet: Kesimde trendleri belirleyen firmayız

Coante hakkında bilgi veren Kenan Fazilet; “Coante olarak daldaki gelişmeleri yakından takip eden, edindiği tecrübeyi inovasyon ve Ar-Ge çalışmalarıyla üretime süratli formda aktaran, kesimde trendleri belirleyen bir firmayız. Dala giren en geç marka olmamıza karşın süratli bir ivme gösteren Coante markamızda; teknik üstünlük ve estetik yaklaşımı birleştirdiğimiz katma pahası yüksek eserlerimizle temel gücümüzü ortaya koyuyoruz. 2023 yılında farklı tasarım özellikleri ve uygulama alanlarında kullanım imkanı sağlayan yeni eserlerimizle yurt içinde ve yurt dışında büyümeye devam ediyoruz. Türk iktisadının dünya çapında kelam sahibi olmasında en değerli etkenlerden olduğuna inandığımız katma bedelli eser ihracatına yeni kuşak eserlerimizle takviye olmayı sürdürüyoruz. Yeni yatırımımız da bu manada bize güç katacak. Toplam 18.000 metrekare kapalı alana şurası bu fabrikada yıllık 1 milyon metrekare üretim yapacağız. Bu yatırımla birlikte üretim kapasitemizi toplam 2.2 milyon metrekareye çıkaracağız” dedi.

Coante, tüm iç yer yüzeylerde kullanılabilir eserler üretecek

Coante’nin yeni eserleriyle trendlere istikamet veren, inovasyona öncelik veren marka stratejisini ortaya koyduğunu belirten Fazilet; “Günümüzde; kuvars yüzeyler, estetik özellikleri, dayanıklılıkları ve kullanım avantajlarıyla tezgahlarda en çok tercih edilen eserdir. Türkiye’de yirmi yıllık geçmişi olan kuvars yüzeyler piyasasındaki alışılagelmiş eser usulünü kısa bir mühlet içerisinde yeni jenerasyon uzun damarlı eserlerle değiştirdik. Bu manada kurulduğumuz günden beri yurt içinde trend belirliyoruz. Dünya gelelinde bu tip yenilikçi eserleri yüksek teknoloji ve kalite ile üretebilen hudutlu sayıdaki firmadan birisiyiz. Üretime inanan ve yatırımlara devam eden yavuz bir marka olduğumuzu düşünüyoruz. Gerek klasik serimiz gerekse dizaynda beklentilere yanıt veren Ultra serisi ve Breton Kreos teknolojisi ile üretilecek yeni serimiz üzere özel dizaynlı eserlerimizle hem yerelde hem de küresel pazarda öncü pozisyonda olacağımıza inanıyoruz. Yeni üretim çizgimizle yalnızca mutfak tezgahlarında değil iç yerlerde tüm yüzeylerde kullanılabilir eserler üreteceğiz. Yeni jenerasyon eserleri dünyada birinci üretecek firmalardan birisi olacağız. Attığımız adımlarla paha odaklı yaklaşımımızı muhafazaya ve geliştirmeye devam edeceğiz” dedi.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

23 Eylül 2023
96 görüntülenme

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Ziyaretçilerimiz tarafından yapılan yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZIN

Bu konu hakkındaki görüşünüzü belirtmek ister misiniz?